#2017-04-20 03:02:05 

GramONA

Użytkownik

Witam. Spadł na mnie obowiazek organizacji imprezy integracyjnej i nie będę ukrywać że jest to dla mnie problem. Nie mam doświadczenia w organizacji takich rzeczy, ludzie mysla ze jak jest kadrowa to wszystko załatwi i nie ma własnych zajec. Mimo wszystko czy pomoglibyscie mi i podpowiedzieli jak sie do tego zabrać? Bede wdzieczna.
#2017-04-20 04:35:58 

kalka

Użytkownik

Nic trudnego, zwykle potrzebny jest lokal plus jakaś atrakcja. We Wrocławiu ich nie brakuje, warto pomyslec o gokartach czy coś takiego.
#2017-04-20 06:11:20 

Dominika102

Użytkownik

Cześć, na twoim miejscu oparłbym się o firmę specjalizującą się w organizacji imprez i eventów. Tak jak piszesz masz przecież swoje obowiazki i robotę a musisz liczyć się z olbrzymią ilością czasu jaki zajmują imprezy integracyjne Wrocław ma kilka profesjonalnych i doświadczonych firm które aranżują eventy dla dużych jak i małych przedsiebiorstw. W poprzedniej pracy chodziłem bardzo często bo jeszcze nie miałem dzieci. Zawsze dobrze sie bawiłem i naprawde nie miałem na co narzekać. Tu masz link do nich - http://inspiro-event.pl/oferta/imprezy-integracyjne/. Na spokojnie sobie wszystko poczytaj i przemyśl sprawę.
#2017-04-20 06:29:18 

GramONA

Użytkownik

Taka perspektywa zdecydowanie bardziej mi odpowiada. Nie musiałabym nawet tłumaczyć się szefowi i zdawać relacji bo powiedziane było że wszystko jest w mojej gestii. Jak będę się z nimi kontaktować to mam coś przygotować, jakieś informacje? O co mogą pytać?
#2017-04-20 09:08:01 

PszczeliMiód

Użytkownik

Hej, wiele razy korzystałam z inspiro-event.pl i zawsze byłam bardzo zadowolona z usług. Imprezy są dopięte na ostatni guzik, wszelkie aktywności i atrakcje są przemyślane i odbywają się w odpowiednim momencie dzieki czemu mocno angażują ludzi. Jednego możesz być pewna, na pewno nie bedzie sztywno :). Pozdrawiam serdecznie i słyszę pomocą w razie jeśli coś bedzie niejasne.
#2017-04-20 11:11:00 

GramONA

Użytkownik