#2013-10-02 08:35:30 

Dominika102

Użytkownik

Drogie mamy, kochani tatusiowie ślicznych kruszynek, witam serdecznie Was wszystkich :) Tak się właśnie zastanawiam czy pierwsze zabawki to temat który rzetelnie już przemyślaliście, jeśli chodzi o mnie ciągle jeszcze myśle co kupić dla mojej Wroniczki.
#2013-10-02 09:16:34 

Tadek

Użytkownik

Funkcją zabawek dla dzieci jest doskonalenie zdolności poznawczych u dzieci. Hmm, jestem meżczyzną, może nie znam się w jakiś dogłębny sposób na dzieciach, moze powinienem dodac ze nie mam swoich, ale takie jest moje zdanie. Zabawki dla dziewczynek produkuje się po to zeby maluchy mialy czym się zająć w ciągu dnia, lecz gdyby nie były dostępne w sprzedaży, to by się bardzo niekorzystnie odbiło na rozwoju dzieci.Styczność z różnymi barwami, możliwość używania zabawki jako symbolu-to jest włąsnie to.Ja sobie lubie wypić od czasu do czasu, tak to już jest z meżczyznami. To jest moja głowna rozrywka od kiedy jestem dorosły, zamiast zabawek pije ze znajomymi. Także sądzę ze to jest bardzo dobry przykład na to, niezaleznie od wieku potrzebny jest jakiś substytut tego czym bawilismy się wczesniej. Dojrzali ludzie tazk dużo wysiłku wkładają w pracę zawodową ze potem konieczna jest jakaśodskocznia.rozrywka to rzecz święta.
#2013-10-02 10:04:41 

farsa

Użytkownik